Verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Verblijf op Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1900 | Griekenland, Kreta

Ik ben net op Kreta aangekomen en ik ga nu het paleis van Minos in, ik hoop dat Ariadne daar ook is want ik heb haar instagram gezien en daar is ze echt super knap! Ik hoop dat ze me ook leuk vindt. Ze heeft trouwens een superslim idee bedacht: Zij geeft me een draad en daarmee ga ik het labyrint in, vervolgens dood ik de Minotauros en volg ik het draad terug het labyrint uit! Ik laat die arme kinderen echt niet opgegeten worden.

En...het is gelukt! De Minotauros is dood!
Eindelijk kan ik weggaan met de kinderen en Ariadne (ik ben echt stapelverliefd op haar geworden!)
We maken het schip klaar om te gaan en vertrekken richting Naxos, eindelijk weg van Kreta...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Houdt van avontuur, en van Ariadne.. :´(

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 1185

Voorgaande reizen:

01 Januari 1900 - 01 Januari 1900

Theseus op reis

Landen bezocht: