Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Athene

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1900 | Griekenland, Athene

Vandaag is de dag dat ik uit Athene vertrek en naar Kreta ga.
Nog 6 andere jongens en 7 meisjes gaan mee, die arme kinderen weten niet wat ze te wachten staat.
De stomme Minotaurus staat klaar om ons op te eten. Hopelijk kan ik hem verslaan en red ik de kinderen.
We gaan straks met een boot naar Kreta, ik zie wel op tegen die zeereis want ik ben écht zeeziek.
Ik heb trouwens met mijn vader afgesproken dat als ik levend terug kom en dat ik met witte zeilen terugkom. Hopelijk is dat ook het geval!

Over een half uur vertrekken we, ik ben echt bang dat dit de laatste keer is dat ik mijn vader zie.
Nu begint de spanning wel op te lopen, ik ben degene die tegen de Minotaurus gaat vechten! Ik weet niet of ik dat nou leuk vind of niet. Als ik win, ben ik wel een held. Maar als ik sterf.. nee, daar wil ik niet over nadenken.
Oh ik ben de tijd helemaal vergeten, de boot gaat al!
Ik moet me maar eens gaan haasten, ciao!