Thuiskomst op Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Thuiskomst op Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Thuiskomst op Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1900 | Griekenland, Athene

Ik ben net aangekomen op Athene en ben er achter gekomen dat mijn vader zelfmoord heeft gepleegd. :(
Het komt allemaal door mij! Ik was vergeten de zwarte zeilen te vervangen waardoor hij dacht dat ik dood was!
Als die stomme god nou niet Ariadne had ontvoert, was ik er wel bij met mijn hoofd en was dit allemaal niet gebeurd!

Ik voel me zó zó schuldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Houdt van avontuur, en van Ariadne.. :´(

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 1110

Voorgaande reizen:

01 Januari 1900 - 01 Januari 1900

Theseus op reis

Landen bezocht: