Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Januari 1900 | Griekenland, Naxos

We zijn net op Naxos aangekomen en we zijn doodmoe, we hebben dus op het strand een plekje gemaakt om te slapen.
Nu ik wakker ben is Ariadne opeens verdwenen!
Waar is ze gebleven? Zonder haar kan ik echt niet verder!
Ik ben de hele dag al naar haar aan het zoeken maar ik kan haar écht niet vinden. :(
Ik hoorde wel opeens een rare stem van een god of zo die zei dat hij Ariadne had, zal vast wel een stemmetje in mijn hoofd zijn.

We zijn nu een schip aan het klaarmaken om weer naar Athene te gaan.
Ik heb wel zin in om mijn vader weer te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Houdt van avontuur, en van Ariadne.. :´(

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 1113

Voorgaande reizen:

01 Januari 1900 - 01 Januari 1900

Theseus op reis

Landen bezocht: